Music

Wednesday, August 5, 2009

G orang kahwin

Pernah tak korang rasa otak yang kepam? yang dah overload dan tak boleh membaca sepatah haram pun lagi...sekarang ni la aku merasainya...

ok la...kan dah janji nak bercerita pasal aku balik kampung tu kan...Nak dijadikan cerita, kebetulan masa tu ada orang kahwin...pastu mak mertua aku la, bercerita yang umur perempuan tu dah agak lewat dah juga, 30an...dia kahwin dengan laki orang you, baru 36 umur lelaki tu...pastu dah la lelaki tu kerja kilang...anak dah tiga pula tu...uisy..powerpuff boy betul la lelaki tuh...geleng kepala aku dengar...maleh la nak cakap pasal mampu tak mampu tu...

Tu takpe lagi...tapi yang aku tak boleh percayanya, isteri pertama dia ni boleh pula tu temankan perempuan ni gi jumpa mak andam dan stay jugak la dengan perempuan tu kat bilik pengantin...aku tengok cantik juga pun isteri pertama tu...huhuhu...bakal dapat payung emas la nanti di akhirat sana...Aku tak boleh imagine la macammana perasaan isteri pertama dia...boleh pula tu datang tengok laki dia bersanding...baik sungguh wife die tu.

Dah la, cukup-cukup la membuat ketupat ni kan...doa je la kebahagiaan diorang...Amin...

6 comments:

Anonymous said...

sungguh tak sangka..tp ada org mcm tu

eedany said...

Katakan TIDAK kepada suami orang!

Tapi mungkin dah jodoh dia kot?

:)

Adam said...

tu maknanya dia redha dan menerima dan hormat pada kehendak suaminya... :) bagus2.. lagi 2 kuota .. ahhaha!

yani_worldpeace said...

lifesaver: memang kagumla ngan bini no 1 die tuh...

eedany: anggap je la dh jodoh die, ye dak???

dakjaat: amboi ko...

naz ilyn said...

salam... yang pasti perut mesti kenyang... moga kekal ke akhir hayat.

eedany said...

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

Sekadar Hanya Cetusan is Proudly Powered by Blogger

Sebarang komen layangkan ke pumpkin254[at]gmail.com