Music

Tuesday, June 17, 2008

Buat laman web sendiri

Saya baru saja berjinak-jinak untuk mengikuti perniagaan Internet. Hmm nampaknya saya ni terlambatlah...Huhu kalau awal lagi saya terexpose dalam hal ini mesti saya dah jadi kaya raya sekarang...Hmm poyos la aku ni...

Saya pun mulalah mengikuti program Affiliate dan percubaan pertama saya dalam seminggu je saya dah dapat RM500. Padahal saya hanya advertise iklan saya dalam iklan percuma sahaja.

Saya baru sahaja beli pakej PanduanWeb dan saya dapati cara penyampaiannya mudah untuk diikuti. Saya hanya perlu mengedit ayat-ayat promosi pada laman web, menukar warna header, footer, background, dan mengubah suai borang-borang pembelian, pengesahan, contact, dan borang langganan newsletter. Oklah. Saya sertakan laman web tersebut ya...
PanduanWeb

No comments:

Sekadar Hanya Cetusan is Proudly Powered by Blogger

Sebarang komen layangkan ke pumpkin254[at]gmail.com