Monday, February 2, 2009

Menjenguk blog sekejap

Salam korang sume...

teka aku kat ne sekarang ni??? Ha, aku sekarang menumpang tenet kat tempat keje dah. Syukur alhamdulillah duk umah cuma 15 hari jer, kalau lagi lama mau tak mati kutu. Terima kasih sesangat kepada kengkawan yang turut sama mendoakan keberhasilan aku untuk mendapat keje nih...sayang korang...

ok la, nanti next post aku nak tunjuk gambar-gambar sepanjang pengembaraan aku bercuti selama 15 hari nih...jangan tak tau, aku sentiasa memastikan kamera sentiasa berada di sisi, hanya untukmu...mmmuaahh...

8 comments:

pink_butterfly said...

wahh, beshnya dia...

kak, lptop adik yan suda wokey dokey!!!

~ mizzAmy ~ said...

~ dah dapat kerja ker?? syukur la. sila la update yer nanti. ~

Monkey D Luffy said...

yieha... selamat kembali deh

naz ilyn said...

salam...

nasib baik tak lama pegang gelaran penanam anggur... moga serasi di tempat baru

UnGu VioLeT said...

enjoy your time!!!!

::SRISUFI:: said...

whooohhh..

sgt rindu kamu yanie..

ab geldofg said...

tekaan aku btul lah

eiyda said...

yani..nanti tempek bebanyak gambar2 baru kat sini yer..

Sekadar Hanya Cetusan is Proudly Powered by Blogger

Sebarang komen layangkan ke pumpkin254[at]gmail.com