Friday, December 19, 2008

Menjawab Tag dari Yan

Hohoho..kali ni Yan telah mengamanahkan aku untuk menjawab tag pasal gambar kawen...sememangnya sekarang ni pun aku ada membawa cd kawen ke opis...cam tau tau jek ye Yan ni...hehe..

1. Pada yang telah berkahwin, anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...

2. Pada yang belum berkahwin plak, postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri... contohnyer perkahwinan X-kekasih ker, kawan baik ker,artis populer ker.. tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...

3. Jangan edit2 tau gambar2 tue.. kalau banyak postkan gambar2 lagi baguih o.k tu jer,senangkan...then forwardkan ler tag nie pada 5 orang yg anda rasa patut diforwardkan..

Mereka yang di tag adalah seperti di bawah...Silalah menjawab dengan penuh kerajinan ye...

Kak Tera

Sis-Lin

Ros

Yong

Kak ANIe


7 comments:

Yanmie said...

thanks yani..sudi jwb Tag..wah2 best kan tgk gmbr kawen nie..lagik2 yani yang jauh dr hubby..mesti rindu tgk gmbr tu kan..ehehhee..

yong said...

ha???? tag gambor kawennnnn?????

oh, kena dptkan permission dari asben dulu ye..hehehehehe

aNIe said...

Alamak yani...tag gambar ni yg susah ni...akak tak pernah letak gambar kat blog...heheheh

Cantik berseri yani masa jadi pengantin...bertuah cik abang tu

yani_worldpeace said...

yanmie : mesti la rindu-rinduan, yan...hurm...tak pe la, ada rezeki dapatla duduk sekali...

-------

yong : no hal punya...bereh....

-------

kak aNIe : hurm akak pun cam kite gak la, xpenah pun lagi masuk gambar dalam blog nih...hihihi...ni menyahut cabaran Yan ler nih...

ye ke akak, biasa la seri pengantin kan...:)huhu

rossizam said...

waa..kena tag..gmbr kawin? malu nyer..x pernah publish pic kat blog g ni..tapi x per sbb yani kak letakkan jugak la..tunggu.....

yani_worldpeace said...

Ros : dipersilakan ye...publish, jangan lak tak publish..:)

ei_da.. said...

wooow cecantik gambo kawen....

Sekadar Hanya Cetusan is Proudly Powered by Blogger

Sebarang komen layangkan ke pumpkin254[at]gmail.com